cody

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Nu är julen över!

Av Susanna - 3 januari 2012 22:53

Nu är jul och nyår över, skönt tycker jag. Har inte skrivit på länge. Jag har varit ledsen över Allys bortgång.

Vi har inte gjort så mycket mer än att varit i hallen och några gånger på Anklams brukshundsklubb.

Kan inte skriva så mycket mer just nu    

 

Den sista bilden som togs på alla tre. :(

Sörjer henne fortfarande. Tänder ett ljus för henne varje dag.

 
 
Ingrid

Ingrid

4 januari 2012 08:46

God fortsättning på det nya året! Visst känns det bra att tända ett ljus! Ha det bra så hörs o ses vi!

http://clematis.bloggo.nu

 
Ingen bild

susanna

4 januari 2012 13:02

Tack Ingrid! Detsamma till er ! Ja det är skönt att tända ett ljus , hon finns kvar hos oss för alltid. Ska snart hämta hem hennes aska i en vit fin urna med en lilja på. Livet går vidare. Vi ses . Kram på er .

 
Bettan

Bettan

4 januari 2012 19:59

Ja, livet går vidare och minnena lever kvar inom oss av våra kära vänner. Saknar verkligen att kunna träna i dagsljus och gå långrundor, tänk om det ändå fanns ett elljuspår i närheten :-)
Ha de gott.
Kram kram

http://baileythecollie.wordpress.com

 
Bettan

Bettan

22 februari 2012 21:01

Nu e de längesen julen tog slut kära du :-) Vi vill ha lite uppdateringar ju.

Kram

http://baileythecollie.wordpress.com

 
Marie&Åska

Marie&Åska

18 januari 2013 01:31

Ett hundliv är alldeles för kort... hoppas du kommer igång med träningen igen så man får läsa om allt kul ni gör.

Kram

http://maries-hundar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna - 17 december 2011 14:37


Ja nu har jag inte skrivit på ett tag . Ally har gått bort och så har vi förlorat  en av våra dräktiga marsvinshonor i toxicos och en kull marsvins ungar . Vi har stor sorg i huset. Jag har 2 till som tur är , vissa tar mer plats än andra och Ally ho...

Av Susanna - 11 december 2011 20:42

Idag har Ally vandrat vidare och lämnat en stor sorg efter sig. En tomhet och saknad som inte går att beskriva, men i våra hjärtan kommer hon alltid finnas kvar.         Man kan aldrig förbereda sig på detta. För bara några månader sen sprang hon r...

Av Susanna - 7 december 2011 18:23


Datorn håller på att gå sönder, kan bara gå in ibland.Vi var i hallen och tränade i Fredags den 2/12. Fick till rutan och ett jättebra ställande. Fick kommenderingshjälp av Bettan.   I söndags den 4/12 skrev jag till domaren på vintertävlingen i ...

Av Susanna - 30 november 2011 21:14

Ja nu har jag varit lite lat och inte skrivit men såklart har vi tränat.  I Tisdags på VBK  med det vanliga tisdagsgänget och idag har vi varit på Sydöstras BK Träning och sedan en fikastund tillsammans med andra hundtokar :)   Jag hade min dot...

Av Susanna - 26 november 2011 21:06

Jag har fått hjälp av Bettan idag med några bilder på Cody som jag ska ha till en annons i handboken som Collieklubben skickar ut nu till jul. Det var inte lätt ,det blåste och jag kan som vanligt inte stå still  :) Här kommer                      ...

Ovido - Quiz & Flashcards