cody

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Susanna - 1 november 2011 22:32

Träning i förmiddags med Anki och Chip . Vi gjorde en gemensam platssittning och platsliggning.

Jag gick och gömde mig ,det går bra han ligger fint.

Jag tränade rutan, har lagt klickern till sidan nu och belönar med kongen. När han har sprungit in i rutan kastar jag inte kongen direkt utan säger bra! Då vänder han sig om och då kastar jag kongen .


Hoppet tränade vi och nu har vi kommit till att han hoppar och vänder sig om till mig och då säger jag sitt och han får sin kong.


Ingång på plan med fokus och linförighet tränar vi alltid.


En avslutande promenad i skogen , härligt att se hundarna springa och busa fritt.


En sväng till klubben i kväll igen med sökgänget för en gemensam platsliggning. Kunde inte låta bli att träna lite,bara lite. Vi lekte mest. Trevligt att träffa lika hundtokiga som jag och prata lite och då tränar vi passivitet, det måste han också kunna. Det är han faktiskt duktig på. ....  


Ovido - Quiz & Flashcards