cody

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Susanna - 7 november 2011 11:10

Ja , nu har vi varit lite trötta o lata men det kan man väl vara ibland.

I Fredags var i och tränade inomhus i en hall med konstgräs i Snårestad.

Vilken fin hall, en sån skulle man haft.

Nyttig träning verkligen. Mycket nytt på en gång! Cody var super hypad ,han gick på tånaglarna .

Vi hade inte tränat på ett tag iheller så det blev väl för mycket , han tittade på allt annat än det han skulle och så var där så många dofter i konstgräset.


Hur som helst så fick vi till några bra rutskick, har lagt klicker och belönar med kongen nu.

Kul och se hur han riktigt tänker . Han får inte kongen om han inte är rätt i rutan, det funkar jättebra :)

Och när jag kan hålla mig lungn och samlad är det kanon, inte alltid lätt när man har en sån knäppskalle som Cody.

Allting går i 190! Han snappar upp allting så himla snabbt.

Han har iallafall en mycket speciell plats i mitt hjärta fast han är en knäppis   


Det var en agillitybana där också som det tränades på och det tyckte alla hundarna såg helkul ut .


Jättenyttig träning och vara inne och träna , helt annat ljud,ljus och miljö.

Jag känner mig superpriviligerad som har fått denna möjligheten. Tack alla goa träningskompisar.   

Varannan fredag är det, ser fgramemot nästa....

Ovido - Quiz & Flashcards