cody

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Susanna - 7 september 2011 10:50

Idag är det riktig höst, fast jag gillar faktiskt hösten också:) Man boar in sig ,tänder ljus och myser i soffan om kvällarna. 

Får se om vi får till någon träning idag också? Det får vi för jag kan inte låta bli, det är som ett gift. Speciellt när man har en träningskompis som Cody.

Igårkväll innan vi la oss tränade vi bakdelsförflyttning.  Jag står med benen lite isär, höger ben är kvar på samma punkt sammtidigt som jag sätter bak den andra foten. Runt,runt runt. Han är riktigt duktig.

Och så tränade vi lite av 2:ans fjärrdirigering.  En bit framför honom funkar det hyfsat bra . Han är riktigt snabb ner till ligg. När han ska resa sig så börjar vi få till fina bakåt sitt,men jag kan inte stå långt ifrån honom än. Det är frestande att skynda på när man har en så snabb och ivrig kompis. Vi vill inte ha bakslag så det är bättre att skynda långsamt .    Fortsättning följer.......  

Ovido - Quiz & Flashcards